niedziela, 5 października 2014

Jesienna ramka na mini polaroid :)

Witajcie żuczki :)

Jak tylko zobaczyłam wyzwanie w ScrapAndMe i wyzwaniową paletkę, wiedziałam, że muszę wziąć udział! Piękne kolory :)

Ze zlotu w Poznaniu mam miłą pamiątkę w postaci zdjęcia - mini polaroidu i zastanawiałam się czy wkleić je do albumu, ale stwierdziłam w końcu, że chyba najodpowiedniejsza będzie jednak nowa ramka na to maleństwo.

Tak oto powstała tekturowa rameczka. Liście jesienne z lewej strony wycięłam ręcznie. Kabaszon też pomalowałam i polakierowałam. Dodatkowo zawieszka ważka i samoprzylepna taśma koronkowa. 

A żeby przód ramki lepiej się prezentował, podarowałam mu dwie "nóżki" ze szpilek :) Tył tak skonstruowany, aby w każdej chwili można było zmienić zdjęcie. To maleństwo ma 8,5 x 9,5 cm :)









Pozdrawiam,

4 uskrzydlających komentarzy:

scraPina pisze...

Super ramka! Świetna pamiątka, w pięknych kolorach z cudownymi dodatkami! :)

scraPina pisze...

Piękna ramka! Rewelacyjna pamiątka!
A jeszcze w takich kolorach, super! :)

Joasiaam pisze...

Piękna ramka! Dziękuję za udział w wyzwaniu
Joasiaam

Unknown pisze...

Piękna rameczka !!!
Wspaniałe kwiatki i użyte papiery.
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...