wtorek, 16 grudnia 2014

Różana kartka urodzinowa - embossing na gorąco.

Witajcie,

Dziś prezentuję kartkę urodzinową. Ale o co chodzi? Ano spróbowałam czegoś innego :) 

Najpierw wytłoczyłam szablonem wzór róży, następnie pomalowałam wypukłości klejem i obsypałam pudrami do embossingu (róż+srebro oraz 2 zielenie). Rozpuściłam a na koniec domalowałam tło robionymi przeze mnie mgiełkami. 

Jako drobne uzupełnienie kilka kwiatuszków i złote stickersy :)









Pozdrawiam,


4 uskrzydlających komentarzy:

Anonimowy pisze...

Wyszło pięknie! Róże prezentują się cudnie :)

Mój świat kolorów pisze...

Piękna i bardzo pomysłowa z tymi różami.Pozdrawiam:)

scraPina pisze...

Podziwiam, i nie mogę wyjść z zachwytu!!! :) Cudo!!! :)

Unknown pisze...

Jaka urocza! :-))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...